Thursday, 27 August 2026

Saluton de Miki Muso (Mickey Mouse)

 

Bonan Vesperon!

Gesinjoroj, mia nomo estas Miki Muso.

Bonvolu atenti: ne"muŝo", sed "muso". Inter la du vortoj estas granda diferenco. La muŝo estas malbela sespieda besto. Sed ni, musoj estas inteligentaj bestoj, ĉar ni havas nur kvar piedojn.

Gesinjoroj, mi venis al vi, ĉar mi volas gratuli al vi.

Dum la konversacioj vi estis bonaj gelernantoj, ĉar vi atentis kaj respondis ĉiam forte, kuraĝe kaj elegante. Vi scias la gramatikon kaj viaj kapoj estas vorto-fabrikoj. Gesinjoroj, mi levas mian ĉapelon antaŭ vi.

Gesinjoroj, post la konversacioj ne forgesu vian belan novan lingvon, sed far praktikon. Ĉiutage legu, skribu kaj parolu multe Esperante! Mi faros kontrolon; mi rigardos vin el sekretaj partoj de viaj ĉambroj. Ĝis la revido! Ĝis la! 

Good Evening!

 Friends, my name is Mickey Mouse.

Please, note: not fly but mouse. There is a vast difference between these two words. The Fly is an ugly six legged creature. But we mice are intelligent animals because we only have four feet.

 Friends, I've come before you because I wish to congratulate you.

Your conversations show that you are good students because you paid attention and always responded strongly and without hesitation and expertly. You know the grammar and your heads are word factories. Students, I tip my hat to you. 

Friends, in future conversations I urge you not to forget your beautiful, new language, but keep practising. Every day, read, write and talk a lot in Esperanto! I will check up on you: I will watch you from secret holes in your rooms. Until we meet again! Goodbye!  

No comments:

Post a Comment